logo-archimil
Home » Archive by category "Geen categorie"

Projectleider Bodem

Het Bodem- en Milieuteam levert met ca 40 medewerkers specialistische onderzoeken op het gebied van bodem, fundering, asbest en flora/fauna. We zijn werkzaam vanuit de locaties Voerendaal, Baexem, Asten en Oss en bedienen een breed palet aan opdrachtgevers in met name Zuid Nederland. Vanwege een groeiende groep opdrachtgevers zijn wij op meerdere kantoren op zoek naar: 

Functieomschrijving

Als adviseur/projectleider bodem beschik jij over kennis van het vakgebied bodem en van de markt. Daarnaast ben je in staat om gesprekken te voeren met opdrachtgevers (zowel intern als extern) en stel je rapporten en offertes op. Als adviseur/projectleider is het jouw taak om onze klanten op goede en heldere wijze te adviseren, om de relaties voort te zetten en verder uit te breiden. Daarnaast stuur je projecten op een goede wijze aan en werk je samen met onze andere teamleden en Aelmans-collega’s.

Onze klantengroep is divers van samenstelling. Je begeleidt voornamelijk bodem- en bodemsanering gerelateerde projecten, maar je werkt ook nauw samen met andere afdelingen binnen Aelmans. Met de wensen van de klant – en binnen de kaders van wet- en regelgeving – breng je advies uit op basis van de door jou verzamelde informatie en stuur je projecten aan. Dankzij jouw kennis worden opdrachtgevers geholpen met goede bodemonderzoeken – en adviezen of de juiste saneringsaanpak. Kortom: als het om bodem gerelateerde projecten gaat, kan iedere partij met wie jij samenwerkt op jou vertrouwen

Wat heb jij ons te bieden?

Jij weet als geen ander hoe je projecten aanpakt, voorbereidt en je klanten goed en integer adviseert. Verder durf je verantwoordelijkheid te nemen en weet je hoe je moet communiceren met diverse partijen. Daarnaast is het volgende belangrijk:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde opleiding op hbo-niveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je krijgt energie om het ‘team bodem’ naar een hoger plan te tillen
  • Je Nederlandse mondelinge en schriftelijke communicatie vaardigheden zijn uitstekend
  • Je bent proactief en je kan goed zelfstandig en planmatig werken

Wat hebben wij jou te bieden?

Kennis, ervaring en inzet worden bij ons gewaardeerd. Daar zetten we naast een goed maandelijks salaris met een winstdeling graag nog iets extra’s tegenover. Om je een indruk te geven: een flexibel aantal vakantiedagen, flexibele werktijden; output vinden we belangrijker dan input, arbeidsvoorwaarden á lá carte, een goede pensioenvoorziening en collectieve verzekeringen. Daarnaast bieden we ruime opleidings- en doorgroeimogelijkheden met volop kansen om jezelf te ontwikkelen.

Onze medewerkers vormen de kracht en identiteit van onze organisatie. Daarom investeren we ook graag in goede onderlinge contacten. Periodieke team-activiteiten en interne scholing op een informele wijze zijn daar goede voorbeelden van. Natuurlijk moeten we rendement maken, maar winst is niet onze belangrijkste drijfveer. Onze drijfveer is om met een hechte groep collega’s gezamenlijk de doelen te behalen die we afspreken met onze opdrachtgevers. Een goede sfeer vinden we daarbij heel belangrijk.

Interesse?

Spreekt ons bedrijf en bovenstaand profiel je aan? Dan willen we je graag ontmoeten! Stuur een motivatiebrief en CV naar HRM@aelmans.com. Heb je vragen, of wil je meer weten? Neem gerust contact op met Anja Conjarts op nummer 045 – 575 32 55. Algemene informatie over ons bedrijf vind je op archimil.nl.

Archimil maakt deel uit van de Aelmans Adviesgroep. Voor meer informatie over werken bij ons bedrijf, kijk op werkenbijaelmans.com.

Het online screenen, bijvoorbeeld via zoekmachines en social networks kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

© COPYRIGHT 2023, Archimil - Koningsplein 18 - 5721 GJ - Asten (Noord-Brabant) - 0493 671818 Designed and Developed by  The Mexican Pirates